جزوه لغات و گرامر درس اول زبان دهم ( استاد یعقوبی راد )
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه لغات و گرامر درس اول زبان دهم

در ادامه جزوه های زبان دهم جزوه و لغات درس اول زبان انگلیسی دهم تالیف استاد مینا یعقوبی راد برای دانلود قرار داده شده است . جزوه گرامر و لغات درس اول زبان دهم شامل درسنامه گرامر زبان دهم و درسنامه لغات درس اول زبان دهم می باشد . در جزوه لغات و گرامر زبان دهم تمامی لغات درس اول دهم به همراه تمام نکات گرامر درس اول زبان پایه دهم به طور کامل توضیح داده شده است . در بخش آموزش درس اول گرامر دهم علاوه بر توضیح کامل گرامر درس 1 تمامی نکات مهم و کنکوری به طور کامل شرح داده شده است و مطلبی کامل در مورد درس یک زبان سال دهم در بخش گرامر و لغات ارائه شده است . در بخش لغات زبان دهم در درس اول لغات مربوط به این بخش به همراه ترجمه به طور کامل اشاره شده است . برای دانلود سایر جزوه های زبان دهم به بخش جزوه ها در سایت مراجعه کنید و جزوه های مورد نیاز خود را دانلود نمایید .

توضیح جزوه لغات و گرامر درس اول زبان دهم

به دنبال توضیحاتی که در بخش قبل در مورد جزوه لغات و گرامر درس اول زبان دهم داده شد حال در مورد گرامر درس اول زبان یازدهم توضیح خواهیم داد . گرامر در مورد جمله آینده ساده و فرمول های مربوط به آن می باشد و در ادامه گرامر درس اول زبان یازدهم در مورد کلمات پرسشی و اینده ، اسم و انواع آن می باشد . گرامر درس اول زبان دهم دارای مطالب مهمی می باشد و به تمام دانش اموزان دهم در تمام رشته های تجربی و ریاضی و انسانی توصیه می شود که گرامر این درس را به طور کامل مطالعه نمایید . به شما توصیه می گردد پست بهترین منابع سال دهم در تمام رشته ها را مطالعه نمایید . 

 

لغات و واژگان در جزوه لغات و گرامر درس اول زبان دهم به طور کامل به همراه راهنمای تلفظ و معنی اشاره شده است . بخش ترجمه و لغات بخشی مهم در امتحانات و کنکور سراسری می باشد که لازم است دانش اموزان دهم لغات هر درس را کاملا مورد مطالعه قرار دهند . برای موفقیت در کنکور سراسری لازم است که دانش اموزان از هم اکنون خود را از لحاظ ترجمه و لغات زبان انگلیسی قوی کنند دوره های مطالعه کافی را در این درس در برنامه ی مطالعاتی خود بگنجانند .

 

دانلود: جزوه لغات و گرامر درس اول زبان دهم ( استاد یعقوبی راد )




:: برچسب‌ها: جزوه زبان دهم , جزوه درس اول زبان دهم , درس اول زبان دهم , گرامر درس اول زبان دهم , لغات درس اول زبان دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: